seg

Känner i kroppen att jag sov för lite.

Sitter nu på jobbet. Tiden går sååå sakta.
Vill hem till familjen... Vill titta klart på Babel, har bara sett halva. Vill se fortsättningen.

Imorgon kommer jag vara mer död än levande. Sonen har dans uppvisning kl 11.30. Får sova under två omgångar imorgon.

kan bara säga en sak om SL idag, skit!!

Väntar på bussen hemma, ingen buss kommer. En vänlig själ som passerade hållplatsen meddelade att sl har dragit in busstrafiken. Varför skrev de ingen på deras hemsida? Det sista jag gjorde var att se om det var några trafikstörningar.. Fanns inga som skulle störa min resa...
Som tur var kom en buss åt motsatt riktning efter en stund, hoppade på den. Fick upp hoppet att jag skulle komma itid till jobbet. Ack så fel jag hade. Väntade på bussen i Hallunda, 708. Den har aldrig kommit i tid, inte de gånger jag har åkt senaste 2 åren... Dags att SL gör om tiderna för den busslinjen.....

grrrr..

SL är inte min favorit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0