fredagskväll med störningsmoment

Idag har jag pluggat teori, så mycket så jag somnade i sängen (ooppsss)
Sonen kom hem tidigt idag, direkt efter skolan. Ville ha lite mamma-son tid.
Vi åkte till stan, handlade en sak från oss syrror till mamma. Sambon dök upp och gjorde oss sällskap! Bytte sonens jeans, äntligen !! Jag stack in mitt huvud i Åhlens och shoppade loss lite. Bara lite. Ny mascara, foundation och läppglans. Allt är såå dyrt.
 BLUEBERRY   Volume MascaraLUMENE DOUBLE STAY MINERAL MAKEUP MakeupHoney Beige


powergloss 
MAYBELLINE SUPERSTAY POWERGLOSS No 303





Gick på över 350 spänn. Men nu vill jag vara fin för vår kommande kryssning. Bara jag och sambon... längtar.. Barnfritt... Mina syrror kommer sova över... Och jag å sambon kommer inte sova alls, det kan jag garantera!!!



På vägen hem bestämde vi att stanna vid Coop, sonen vill inte det. Så han åkte hem. Det  gick så snabbt på Coop, använde självscanningen. Åkte hem och började förbereda för middagen. Det stod lövbiff med potatisgratäng med stekta championjoner på meny... Så smaskigt

Sonens vän kom hem till oss, de har såå roligt tillsammans. =)

Sambon ringde sin kompis som skulle hjälpa oss med att hämta bordet hos min mormor imorgon. Men han kunde inte, även om han hade lovat oss. Så i panik ringde sambon runt till olika personer för att försöka hitta någon. Hittade många annonser på blocket.se. En kille kunde imorgon men han vill ha 700 kronor, så vi tackade nej. Och nästa ville ha 350 kr. Så han hjälper oss imorgon. Han är tom 50 kronor billigare än sambons idiot till kompis...

Nu sitter sonen och sambon framför tvn och äter vattenmelon och majskrokar....
Ska sätta mig hos dem...


*nattinatti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0