Rea hit, rea dit

Vilka reaor det har varit. Missat det mest dock. Men har lyckats få ihop lite dagiskläder till dottern ändå. Kanske mer än vad som behövs..

Imorgon är det onsdag, på fredag ska jag till BUP. Föräldrasamtal, gällande en ev diagnos. Så på fredag gäller det. Jag kommer sätta mig ner och storböla om det säger att han inte har en diagnos. Han driver mig till vansinne (får man säga så om sitt egna barn?). Han letar efter bråk. Han lyssnar inte. Men han är helt jävla underbar också! Min älskade son! Min gulleplutt! Min stora pöjk :)

Men trött är jag just nu... Kan vara ärlig att säga att min näsa snuddar vid väggen. Om ni förstår vad jag menar. Enough is enough..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0