bestäm er för f*n del 2

Nu har jag pratat med assistenten till handläggarena. Japp, de har 6 månader på sig för att utreda ett ärende. Och hjärtats kom in under januari, så tre månader kvar.

Hon sa även:
MEN vi ligger före i planeringen, så nu håller vi på med ärendena från januari, om du ringer mig vid månadens slut, så ska jag kolla upp hur det ligger till. Handläggare kommer att finnas då, förhoppningsvis..

JIPPI.... Ringde hjärtat, väckte honom dock, men han vart inte ledsen för det... Fick ju en god nyhet och hörde min ljuva stämma. "Jag har en bra nyhet men inte jättebra".....Tolkningsfråga, hade jag sagt bra nyhet, skulle han tro att det var fritt fram att komma hem....

*puuhh*


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-22 @ 09:40:24
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0