söndag ska man använda till att vila, eller?

Började dagen med 1 timme hårt träningspass, spinning.... Fy faro va jobbigt, men så jävla skönt. Har du aldrig testat, gör det !! Spinnade med syrran. Efter det så skyndade jag mig hem till grabben, vi skulle ju in till stan, han ville köpa ps2 spelet han inte fick igår. Han satt o räknade sina pengar igår, 200 kr i småmynt samt några sedlar.
Passade på att köpa en ny duschdraperistång samt en nagelfil... Ska fixa naglarna ikväll, tror jag, om jag hinner med det.
Syrran kommer ikväll.... najs bajs... mycket trevligt
Hur som helst,  grabben var tvungen att städa sitt rum innan han började spela ps2, han var jäkligt snabb på att säga till mig att städa allt annat. Rättvis fördelning?. Så nu har jag slitit i 2 timmar. Ser skitfint ut. Lite doftljus utplacerade, från Yankee Candle (rekommenderas varmt, finns MÅNGA  företag som säljer dem...)

Så nu sitter jag här framför datorn, hemmet rent o fint. Luktar gott, vad mer kan man begära? Lite hett sex skulle inte vara så fel, mys... Men det går ju inte när sambon inte är hemma... Skulle göra vad som helst att få spendera en natt med han, behöver inte ens en natt, en timme räcker, jag är inte så kräsen. Bara kåt som fan. ....

Söndagen börjar komma till sitt slut, måndag imorgon. En ny arbetsvecka. Börjar dock mindre bra. Ska upp runt 04.00. Måste ta första pendeltåget som går kl 05.21. Det betyder att jag måste gå hemifrån kl  05.00, senast 5 minuter över. För att jag ska kunna gå i lugn o ro. Vill inte börja stressa det första man gör....

Nu måste jag kila ner till Tempo och köpa smör till morgondagens frukost annars får sonen och syrran spader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0