strömavbrott

Vi vaknade utan el... Inget fungerade, vi kunde inte fixa ordning frukost. Gullefjun fick inte sin o`boy och jag inte min shake. Men vi visste att detta skulle hända, el-killarna skulle fixa något i källaren, vi har haft stambyte vilket är klart sedan en tid tillbaka.

Efter några timmar så var vi båda rastlösa, tog en promenad till centrum. För att komma ut..... Vi köpte en varsin glass och traskade hemåt igen. När vi var tillbaka hemma så hade vi fått tillbaka elen... YES!!

Nu segar vi. Gullefjun ska till skolan imorgon och jag till jobbet.. Skönt att komma tillbaka till vanliga vardagen igen. 2 dagar och sedan helg... lööve it... Löningshelg också, jag ska tvinga in gullefjun till stan med mig. Måste köpa en sk långejan till kökslampan, så den är centrerad.... Har irriterat mig på lampa sedan vi köpte den, typ ett halv år sedan. Men det är det enda vi ska köpa, måste vara rädd om pengarna..... Har ännu inte fattat att vi i hemmet bara har en lön och inte två.... Old habit dies hard.... or what do you say?!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0