080808

Började dagen med ett migrän anfall, vad kan vara bättre? Vid 9 rycket sprang jag över till en vän för att ordna ett par saker, stannade inte länge, ca 30 min. Tog bussen hem, letade rätt på mina svaga migräntabletter.. De fungerade, kan ju ha berott på att jag en timme tidigare drog i mig  2 treo, rolig kombination.

Sov till 14, började så småningom vakna till liv, gick runt i lägenheten för att leta efter min försvunna lönespec för denna månaden samt kvittot till sambons trasiga klockade. Hittade inget... Lottlös... Förutom babskvittot på klockan som låg i min strumplåda, hur i norden har den hamnat där?? Den är till ingen nytta...

Sambon kom hem 16.30, då stod jag och plattade håret. Vi ska i väg till kungsan för att se vad stockholm har att erbjuda en dag som som denna. 080808...

Berättade för sambon att jag inte har hittat hans kvitto på klocka, han tittade igenom sin ryggsäck, och vad var där? Jo kvittot!!

Nu ska vi äta middag för att sedan åka till Kungsträdgården.
Imorgon (om det blir fintväder, dvs inget regn) ska hela familjen till Gröna Lund. Jag, sambon, sonen, min mamma och mina systrar. Ser framemot detta! Måtte det inte regna!!! Döda ingen spindel idag tack!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0