Kl 03.45

Sitter på jobbet, timmarna rör sig mot sitt slut.
Nu är det exakt 3 timmar och 45 min kvar!
Sedan är det helg!! Ska på bio med mina syrror, som ska föreställa småsyrror, men ordet små tycker jag är opassade. För små är de inte, åldersmässigt alltså!

Nästa gång jag kommer till jobbet kommer jag vara en kompetetent och utbildad kollega. Nja, man kan ju hoppas att lite mer vet i skallen kommer jag ha. Även om det är svårt, är ju sååå vettig nu :)

Handen på hjärtat kommer jag sakna jobbet, i skrivande stund kommer jag sakna nattpassen. De är en helt annan femma jämfört med att jobba dag.

Ska inte sitta för länge att skriva på bloggen, man vet aldrig.

Nu är det 3 timmar och 10 minuter kvar..... ticktack ticktack ticktack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0