****klar****

Nu är jag äntligen klar med håret. Ser ok ut, men det är fortfarande blött. Slutresultatet får jag se imorgon.

Vi tittade på en lägenhet idag, en fyra på 6700 kr, dryga 1700 mer än vi har idag. Lägenheten är i samma område, vi fick erbjudandet via Bostad Stockholm. Jag har varit i kön sedan 2000, det vill säga i 8 jävla år. Och vilken plats hade jag/vi. Plats nummer 20. *öhhh* Fattar inte 8 år i kön, och vi bor inte ens i en närförort! Tjaba tjena hallå, är det sådan stor bostadsbrist i sthlm??

Nu är det inte bara att ta första bästa fyran som finns, man måste också ställa sig frågan, är den värd 8 år i kön? 
Eftersom sambon och jag planerar att skaffa barn snart, om allt går som det ska, så vill inte jag att vi bor kvar. Nu har vi en trea på 65 kvm, liten lägenhet. Vi behöver större yta, vi skulle klara oss på en trea om den var mer kvm, men vem vill byta trea mot en trea??

Har du en fyra, så hör av dig... *asflabbar*


Sonen sover, sambon sover förhoppningsvis. Vi är inte riktigt på god fot. Han undrade vem jag skulle träffa imorgon, då jag hade spenderat sååå lång tid i badrummet. Han blev lite orolig. Synd att han inte gav mig en positiv komplimang för håret, men oron är kanske "positivt" i sig själv. Va fan vet jag... 

Försöker hitta kläder för imorgon, hittade tre olika outfits, men ser ut som en gravid val i allt.. Min mage bara är för stor. Fet är jag... Vill inte.*nööfnöff*

*nattinatti*   *ånkånk*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill gärna se vad det blev för outfit till slut! :)

2008-08-06 @ 18:18:04
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0