SKHLM

Idag har vi shoppat loss i SKHLM, finare benämning för Skärholmens centrum...

I förrgår fick jag en present av min sambo, en klocka. Dock en herrklocka, försäljaren hade enligt honom sagt att det var en damklocka. Men hur som helst, vi bytte den till en snygg CASIO klocka..

Vita urtavlan

Med datum, yes!!! Äntligen... Har dregglat efter en sådan sedan ett år tillbaka... Det var jättesnällt av sambon...Trodde han skulle köpa en parfym, Insolence, men inte. 
                                              
            Guerlain "Insolence"                        Naomi Campbell "Seductive Elixir"


Får köpa den själv, det är helt ok!! Alla mina parfymer är slut. Panik köpte Naomi C`s parym, Seductive Elixir. Luktar gott, men den håller i max 5 minuter.... Synd, för den luktar gott!!
På H&M köpte jag hårfärg... Hittade "min" färg... Graderade mig genom att köpa två förpackningar, håret har vuxit ganska mycket sedan sista hårfärgnings tillfället.
VI åkte vidare till Heron City, vi åt mat samt köpte en DVD på MediaMarkt, "I Am Legend" med Will Smith.



bVi gick även loss på Willys, dock tråkiga saker såsom tvättmedel, badrumspray o dyl

Ikväll ska sambon ut med en kompis, då ska jag och sonen titta på tv, i sovrummet...
Sambon hämtade sin tv, dvd och hemmabiosystem. Tv fick plats i vårt sovrum (mot min vilja!!!) Högtalarsystemet är i en hörna i vardagsrummet. Vi måst köpa två billy bokhyllor denna månad, så vi får ordning i vardagsrummet. Vi måste bara kolla igenom hur vi ska få tv förflyttade till andra sidan, tror inte att alla kablar är tillräckligt långa samt att det inte finns ett uttag, varken vanlig kontakt eller antenn, men får fixa skarvsladdar. Bäst att ringa pappa... Kanske.... Det var ju ändå jag som fick förklara för honom hur digitalboxen skulle installeras... hihihihi

Nej, ska ordna vattenmelonen...mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0