helgen

Igår fick SONEN ett ryck, och började städa lägenheten. Dra mig baklänges, han vill ha det fint. Det har vi, men hallen måste göras om, måla om i köket. Dvs mest renoveringssaker inte städa....
Han triggade igång sambon, slutade med att även jag var tvungen att följa med strömmen.
Inte för att det hände några mirakel, men fick iordning på mina väskor (så slipper de ta upp en av stolarna i köket.), ställde tom in symaskinen i garderoben. Mirakel!
Sambon var så nöjd över att jag har flyttat på mina väskor, han klagade inte på något under hela kvällen... hihihi

Det var vår eftermiddag, förmiddagen kan ni se i föregående inlägg vad vi höll på med.

Googlade ihjäl mig igår på lokaler...
Ska söka lite i solna idag, hagaparken ett mysigt stället att vigas på .... Men tror att det inte finns så många lokaler.
Är mer och mer inne på Bojan. Skönt. Betalbaren kanske vi kan "göra om", att gästerna får betala 20 kr/glas efter middagen, så lägger vi till resten. Kanske vi tom spar pengar på, vi slipper köpa in öl/vin/sprit. Och vi räknade ut att ca 50% av gästerna inte kommer att dricka, dels pga barn, religion...

Och nu är jag hemma ensam, en söndag.. Men dock bara för ca en timme till. Sonen och sambon är på Sats. Jag erbjöd mig att diska och lägga lite saker i källaren. Helt ok!!!

Ska njuta lite innan det är dags att gå ner till the basement.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0