englas mamma

Hittade hennes blogg.

Tycker såna brott får inte ske, en flicka som varken har styrkan eller psyket att brottas mot någon karl.
Det får bara inte ske, inte mot någon, men absolut inte mot någon som inte har möjligheten att försvara sig. Sjukt.

Men det var inte det jag tänkte på, har någon gång hört englas mamma prata på div nyhetes inslag, men var är hennes pappa? Styvpappan är nämnd då och då.
Men hennes bio pappa??

En fundering.


För själv har jag en son med en annan man, och vår sons högsta önska är att vi en dag blir tillsammans igen. Sonen tror inte att hans pappa kommer slå mig igen. Han vill så gärna bli en hel familj igen, men va är vi nu? Vi trivs ju alla tre tillsammans, jag, sonen och min sambo. De fungerar tillsammans men likt förbannat kommer det kommentarer från sonen som tex " A**** kommer du alltid bo med oss?"  Det gör ont att höra dessa.

Om han bara visste vad för man hans pappa verkligen är. Om han bara visste hela sanningen om vårt förhållande. Om han bara visste, hoppas dock aldrig han får reda på hela sanningen. För jag vill inte att han ska veta, det kommer göra ont. Mycket ont.

Kommentarer
Postat av: A

Vilket land kommer pappan ifrån?

2008-07-28 @ 01:06:22
Postat av: fru familjeklöver

Min sons biopappa är kenyan.

2008-07-28 @ 19:12:06
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0