sjuk??

Jag har haft ont i huvudet hela helgen samt ont runt skulderbladen. Sambon har också gått med huvudvärk och ont i lederna/muskler i hela sin kropp. Han är ett snäpp värre... Min huvudvärk skulle nog försvinna om jag fick bort att muskelknutar runt skulderna (men har ingen som kan massera)...

Sonen är ute och leker, vi skulle ha åkt till stan. Behöver köpa en ny  "jobb"-bh.. Och vi skulle ha passerat Farsta centrum för att besöka en djuraffär. Men lilla jag har glömt bort (eller sorterat  bort) att det är sommartider som gäller, nästan alla roliga affärer är stängda på söndagar... Satan....Jag=idiot

Nu ska vi i alla fall äta frukost....

((syrran: vem kunde jag ha frågat, du är sjuk, lillan är ute och ränner. Så då finns det inte många kvar att fråga :)  ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0