vilken dag!

Sambon hade sin första semesterdag... Han tvättade kläderna och städade hela lägenheten.
Jag överlevde min första dag som VHB eller VB, olika personer kör olika förkortningarna. Men hur som helst, jag klarade det galant. Det var ingen lugn dag kan jag lova, men jag gick hem med huvudet högt!!

Nu står sonen i kalsonger och dansar, dags för honom att säga hej till kudden sin....
Han är klart övertrött... Samma e jag...

Sitter med en kopp thè i handen, men njuter inte riktigt. För stirrig/virrig...

Ska nog hitta mp3n och lyssna på "aldrig fucka upp".

*nattinatti*


Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Vad roligt att det gick bra! Iofs visste jag att det skulle göra det, du är ju storasyster till två livliga "ungjävlar", du klarar allt!

Jag älskar dig.

2008-07-08 @ 00:23:31
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0