Går på nattschema from idag

Idag gör jag mitt första kvällspass, det vill säga 11.30-22.00. Lika så imorgon. Men kommer få gå lite tidigare idag..
På måndag gör jag mitt första nattpass, kommer jobba med samma gäng som jag gjorde i somras. Så det blir inga problem. Lite orolig på en punkt. Att gå ensam ute på området, vi ska alltid gå två och två. Men till 99% går man själv. Lite obehagligt.
Får lösa det, får fråga om det är någon av mina kollegor som kan gå med mig. Hoppas hoppas.
Kommer jobba natt november ut, sen dag hela december. Kör sedan natt from 31 december, jippi. Första nattpasset blir på nyårsafton. Jobbade förra året på nyårsdagen. Så detta blir andra nyåret som blir förstört för vår del. :(

Kommer skicka sonen till mormor, tror jag eller rättare hoppas att de kan. Sambon ska fira med några vänner om jag bestämmer. Bara för att jag måste jobba betyder inte det att familjen ska sitta hemma och dega!

Är lite seg nu, ska hem snart. Som tur var har jag kläder med mig, så slipper jag åka hem i arbetskläderna.

Ska försöka hinna lägga in ett youtube frekvens när jag kommer hemma. En snutt som jag har blivit förälskade i, den e sååå gullig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0