halkbanan

lite sur nu, som alltid säg :)

Bilskolan bokade min halkbanan, inget prat om pengar eller nåt. Så jag antog att de tog 1500 från mitt konto för att betala. Dumma dumma jag... Så var inte fallet. Så nu får jag be sambon om lite cash för detta. Men det är inga problem. bara lite sur på mig själv att jag trodde någonting...

När jag goolgade på halkbanan fick jag upp att tullinge har halkbana med. Att jag inte visste det, lite närmre. Allafall enklare att ta sig dit, bara pendel. Istället för att ta sig igenom stan för att sedan ta en buss från danderyd.

Undra om körkolan har en deal med gillingebanan....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mkt kosta det??

Min man har bokat på gillinge och han ska betala 1500 kr

2008-11-14 @ 06:11:42
URL: http://asyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0