reklamfilm

Igår spelade sonen in en pytteliten scen eller filmsnutt. Eller som de kallade bild.
Men det brydde sonen sig inte om, han såg (och ser) bara hundralapparna flyga förbi...

Vi kom dit vid 1 snåret, halv fyra var vi klara. Vänta och vänta, men det fanns ett helt bord med läsk, vatten, kaffe, the, frukt och kakor. Så det gick ingen nöd på varken barnen eller föräldrarna.
Reklamfilmen spelades in i en lägenhet i Husby/Akalla. Vi fick åka en bit för att komma dit, men en av prouduktionspersonalen hämtade oss vid tunnelbanan så vi slapp gå....


Igår fick sonen brev, han bad mig läsa det och la sedan undan det. Ingenting sa han. Tyckte att han klängde extra på sambon, men kan ha berott på något annat.

Ska jobba natt idag, jag har sovit lite. Ska nu till Heron City för att köpa en present till sonen. Men måste köpa något till syrran, har inte en blekaste aningen vad det kan bli. Får ringa mamma och be om råd. Men tror jag vet vad jag VILL köpa.... vi får se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0