Möte

Idag fick jag äntligen tag på farfar, försökte ringa honom igår, två gånger. En gång vid lunchtid och sedan sent på kvällen. Ingen som svarade, provade ringa till båda husen. Blev orolig, gubben är ju inte ung längre.
Men idag efter skolan försökte jag ringa, fick tag på honom. Ville uppdatera honom lite om övningskörningen. Han uppskattade detta, det hördes...

Det var möte på skolan idag, med rektorn och vi föräldrar vars  barn var inblandade i fredagens händelse. Gick över förväntan.  Ena pojken kom förbi under idag, för att säga förlåt till sonen. Starkt tycker jag!! Det sa jag till han med!!
Nu hoppas jag bara att den andra pojken gör likadant. Men vet inte ens om hans föräldrar är medvetna om händelsen. Rektorn kontaktade aldrig familjen pga div orsaker...

Så himla seg idag, trött...Skulle jag sluta ögonen nu, så skulle jag somna. Garanterat!

Vill sova... men vet inte om det är lagligt att göra det nu, lite väl tidigt!
Angående sova, igår hade jag en mardröm... Usch, lite kuslig. Drömde om en klient... Vaknade helt förskräckt!

Sambon har jobbat idag, han har fått uppdrag från Uniflex. Han blev ju av med jobbet i början av månaden, pga neddragningar. Alla fick typ gå. Men på något lyckans sätt fixade han nytt på en gång. Okej, ett bemanningsföretag. Men han får uppdrag. Han kan jobba HELA veckan om han vill.... Om han (vi) har tur kan han vara kvar på samma ställe i ca 6 månader. *håller tummarna*

Ska läsa lte med sonen nu...

Sedan ska jag sooova....

*nattinatti*

Kommentarer
Postat av: Liqyss

Roligt att din sambo fått jobb igen!!

2008-09-10 @ 20:07:29
Postat av: Eva

Vad jobbar du med?

2008-09-10 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0