Jävla duktig jag är!

Idag tog jag bilen till Skanstull, mäktigt impad av mig själv! Var lung å harmonisk hela vägen, brassade på musik o bara nöjt...

För ett par dagar sedan åkte vi till min biopappa o hans familj, ända till Hallstavik. Kan tillägga att det var skitdåligt väder när vi åkte hem, snö och blåst...

Nu sitter jag o försöker hämta andan efter en vända till tvättis. Bara 2 gånger till, sen är jag klar!!

Alla julklappar är inhandlade förutom en, den var slut på IKEA, kan visserligen åka någon annanstans att köpa en men vill ha samma modell som förra året... Går inte att göra något åt det... Bara ta svansen mellan bena och erkänna extrem dålig planering...

Har paket till sonen som ska slås in men när ska jag/vi ha tid med det, de senaste kvällarna har sonen fått otroligt svårt att somna, somnar han väl in vaknar han så fort man råkar titta på inslagningspapprena.
Vet inte alls hur det ska gå till... Ett paket får han som det är, bara en rosett runt! ;)

Nääh nu ska jag mata dottern, sen iväg till tvättis igen. Önskade att mannen var här, men han är inne i stan med en kompis. Kompisen ska köpa julklappar. Hmm, det ska mannen med, för smidig är han ju inte... Har önskat mig ett halsband, vet exakt vilket, men det har inte mannen fått reda på. Skulle kanske slängt fram reklambladet framför honom och ritat en rund ring runt den önskade julklappen.. Kanske skulle han fatta vinken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0