jobb...

I förrgår rindge VHB och frågade om jag kunde jobba extra under tisdagen.
Det kunde jag.
Bra pengar, det behövs, kommer gå direkt till bröllopskontot.
Men kom i konflikt med en person på arbetet, se vad som har hänt till nästa arbetspass.

Jag och sambon har haft ont i huvudet i ett par dagar nu. Jag har ont i huvudet pga nacken (stress) Sambon börjar nog bli sjuk

Han fick goda nyheter i måndags!! Han jobbar på ett bemanningsföretag, har varit uthyrd till ett och samma företag i ca 3 månader. Han pratade med rekryteringschefen, han undrade om sambon kan tänka sig jobba för dem. Sambon svarade gladligen ja. Så nu ska de hålla ett extra öga på honom under denna samt nästkommande vecka. Gillar de vad de ser, så anställs han av dem!! Då himla glad för han!! Även om allt inte är klart, men att de ens funderar betyder mycket!!


Kommentarer
Postat av: Fd chef...

Jag håller tummarna för din sambo! Hoppas, hoppas...!

2009-01-07 @ 14:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0