tomt

Det känns tomt, vår lilla flicka har flyttat till sin yngre bror, och för er som ser ut som ett frågetecken ska jag förklara... Menar vår lilla kattflicka, hon trivdes inte så bra här pga personskemin mellan henne å sambon. Så hon ska nu prova på att bo hos uppfödarens dotter, som även har hennes bror. Bror från samma kull men inte samma pappa. Snurrigt värre :)

Men kan säga på en gång, känns helt jävla underbart att kunna ha balkongdörren öppen utan att behöva vara dörrvakt.

Nu ber jag er hjärtligen att INTE döda några spindlar, det får INTE regna på lördag. I alla fall inte under ceremonin, vi ska vara utomhus.. Tråkigt att bli blöt. Samt tråkigt för alla barn som behöver vara inomhus... :(

Fick en kommentar där man saknade bilder. Kan säga så här, pga respekt för en viss person samt mitt yrke vill jag inte lägga ut bilder... Internet är så stort.. lite läskigt ;) Men det kan ändras, så känner jag idagsläget, men vet det kanske kommer att ske en förändring :)

Nej, ska lägga sonen. Har varit i tvättstugan under kvällen, sambon är kvar. Vi har typ tvättat allt som går att tvätta. Han vill ha det så katthårsfritt som möjligt. Sen får vi storbesök på torsdag, sambons bror kommer från England... Pirrigt, första gången jag träffar en familjemedlem till sambon... wiiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0