shit va gör jag?

För var dag som går ju mer nervös blir jag över alla lösa trådar.
Vi har lagt ut all mat på olika vänner.
Gambianska maten ska sambons kompis göra
Svenska maten ska sambons bästa väns fru göra.
Efterrätten ska min mycket goda vän K fixa ihop, mums. Om det är någon som kan baka så är det hon! Hon kan sina saker hon!!
Bröllopstårta kommer vi köpa från Ica Maxi

vad mer?
Vigselförrättare ska mammas vän vara, förhoppningsvis.
Vigselring kommer vi köpa senast sista april, har 25% på Hallbergs.
Klänning ska jag börja titta på nu, men kommer vänta in till det sista men den. Eller rättare sagt så länge som möjligt.

Vi har ingen fotograf, en tjej kan en möjlig kandidat, amatörfotograf. Hon vill ha 2000 kr, men har inte fått reda på all info gällande hur många bilder vi får osv.
Vi behöver, eller jag önskar att  vi kan få någon som kan spela alt sjunga under vigseln. Ville ha en kora spelare men det är bara att glömma. Kanske en Djembe.

Vi har fått en offert från en städfirma, ska köpa deras tjänst. Mhh, mamma betalar. Jättesnällt!!!!

Stressen kommer allt mer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0