sömnlös natt

Har inte sovit mycket under natten, ingenting alls. Har så ont i norden i näsan/halsen, torra slemhinnor antar jag. Varje andetag jag tar gör ont, försökt att täcka näsan/munnen med täcket för att inte andas in kall luft. Men det har inte fungerat.
Gör sååå himla ont... Vill bara sova, men varje andetag känns som ........ går ej att förklara, ont som satan

Vet de f*n vad jag ska göra, en sak är säkert (hoppas jag) feber har börjat ge sig, tog sista tabletten kl 01.00. Och känner inte av någonting.
Kan det bero på att den har vandrat vidare till sonen, som i skrivande stund ligger nerbäddad i soffan. Gav honom ett stolpiller så han får fortare effekt.

Nu väntar jag bara på sambon.... Eller har han turen å lyckas komma undan febern??? Hoppas det iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0