2008-04-23

Nu är dagen snart slut, ska lägga gullefjun, titta på Barnmorskorna och halva Greys Anatomy.
Hoppas bara gullefjun inte ger mig gråa hårstrån ikväll genom att tjafsa vid sängdags. Ska upp med tuppen imorgon, måste åka hemifrån runt kvart, tio i sju. Om jag inte minns fel, måste dubbelkolla med sl.se.
Syster kommer imorgon efter skolan, hon ska sova här. Jag börjar tidigt på fredag, kl 06.30 pip....
Hoppas jag hinner hem imorgon torsdag i tid då vi ska försöka köra ett pass SatsBox för första gången...



Imorgon är en är en alldeles otrolig unik dag.... Fortsättning följer... *gaaahhh*


natti natt.............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0