Mangoträd

Jag vill också spendera mina förmiddagar under ett mangoträd.
Eller sittandes brevid hjärtats brors affär..
Gå till havet, strosa på stranden.
Känna sanden mellan tårna.
Bada och slappa på beachen med gullefjun och hjärtat.
Men ni som känner mig, tänk mig (blekfisen nummer uno) på en strand med inte så bleka (hmm) människor... Ojoj vad jag skulle känna mig kritvit...

Saknar Benachin/Domedah...mums...Djebou djen....smaskens... (sen om jag har stavat det rätt, det får någon annan bedöma!)

Vi ska åka dit senare i år, kan inte vänta. Är som ett barn vill åka nu, vill lämna regniga sverige, bara för en kort period.

Hittade biljetter för resa dit för 1900 kr per person för dryga månaden sedan. Kollade igen igår, då låg det på ca 5000 kr per person. Jävla skillnad, visste jag det så hade jag nog agera och slagit till!!


Min Escada parfym, Magnetism, börjar  ta slut. Ska man köpa en ny eller förnya sig lite? 
Insolence av Guerlain kanske? Den luktar såååå gott...
Eller ska man kanske köpa båda två, en födelsepresent till mig själv?  Få se...



Nej, gullefjun är fortfarande uppe, måste göra iordning inför morgondagen.. Samt ringa hjärtat.. 


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0