nu kommer maj!

Vet de fan va alla på jobbet tror om mig, jag är glad!!
Det brukar jag oftas vara, men känner att det är lättare nu. Jag går och ler hela tiden, skämtar med alla och allt.
Livet är enklare nu när allt omkring sambon är fixat! Ska hämta honom på Arlanda nu på onsdag.
Fick en semesterdag, samordnaren sa att det var okej om det var för vakthavande sa ja. Men tog ett tag innan jag fick tag på honom, han snurrade ute på området. Men efter någon timme, fick jag ett svar, självklart fick jag ledigt!! Ibland har han sina goda sidor. Fick tom nya handskar! äntligen, på tiden.

Så här kommer jag jobba närmsta tiden.
Tors-Fre ledig
Lör-Sön jobbar
Mån-Ons ledig
Tors-Fre konferens

Underbart!! Men när man jobbar denna helg, dvs ledig två dagar innan och två dagar efter missar man ganska mycket på jobbet.  Men det är bara att digga läget, helgpassen är ganska långa, jobbar totalt 22 timmar.

Ska mysa med grabben, vi tittar på Spiderman 3. Har sovit första 45 min men nu är jag vaken.
Orkade inte gå till brasan, det är trist väder, regnar och kallt! Orkar inte, vill inte... Lyckades övertala grabben att vi är hemma och gör något annat.. Så nu är vi lite gottigottgott. Naturgodis... Vet ni vad? Jag åt ingen cambridgepåse idag till middag, har lite ångest över det. Och sitter och äter (natur)godis nu... Men va gör man inte på en dag som denna??

Morgon är en latdag, ska sooova lääänge...

*natti natti*

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fortsatt bra Valborg :)

2008-04-30 @ 22:02:12
URL: http://wiiiberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0