vårfin söndag

Vilket väder det har varit idag, helt underbart!
 
Vaknade av att gullefjun vaknat och krävde min uppmärksamhet. Han har snarkat hela natten lååång. Han mår inte så bra. Sms:ad syrran för att meddela henne att jag inte skulle spinna idag, ville inte lämna Jay ensam, inte när han har feber. Sen mådde inte jag på topp heller. Kl 13.00 var det bara att dra sig till tvättsugan för att tvätta. Slängde in tvätten, 30 min senare klart! Hem med den våta tvätten. Resten av dagen bara rann iväg, lagade fiskbullar ( i hummersås såklart!) med bulgur. Hade inget ris hemma, orkade inte gå till tempo. Bulgur ska vara nyttigare än ris, så det är väl bara positivt!!

Nu sitter vi båda framför plåtburken och glor på något program på tv6, med han som var programledare för ett "ring in, svara rätt och vinn" typ program. De undrade hur man kan äta oxsvans, ja det undrar jag med.. Samma som lever. blää... Mitt hjärta äter detta med nöje! Trevligt för honom. äckel päkel.... (älskar honom ändå...)

Väntar in premiären på ett nytt program, Sanningens ögonblick, på kanal5..

killivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0