vill ha..

Vill ha Body Shops parfym, Vanilla, den luktar sååå gott. Fick en i födelsedagspresent av min kusin förra året. Råkade se den idag, i mitt skåp i omklädningsrummet på jobbet. Försökte få ut några sprut men den ville inte.. (tände kanske inte på mig *skratt*)...  Lite dyr bara, men ska ha den.

VANILLA EUA DE TOILETTE 
Pris: 30 ml, 184 kr

VANILLA EAU DE PERFUME
Pris: 15 ml, 147 kr, 30 ml, 229 kr

Ska även passa på att inhandla en body butter, men vilken doft?
Mango?
Cocoa Butter?
Cocount? 

Så mycket man vill ha, men så begränsat med medel för inhandla dem..
Tur har jag dock, hjärtat är inte hemma, så ingen som påminner mig om att pengarna ska räcka hela månaden, inte bara första veckan .... Men han är hemma snart, får han hog pli på mig igen.. Bara piskan inte kommer fram *rädd*


Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

MANGO åt folket!

2008-04-19 @ 14:50:51
URL: http://magicdez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0