Åland

Idag har vi latat oss, legat kvar i sängen läänge.... Tror vi inte kom upp förren runt kl 14.00, vi glodde på tv...

Jag lagade Domoda, för er som inte vet kött med jordnötssås, vi lagade kyckling och lamm. Jag åt kycklingen å sambon åt lammet.

Tvättar i sista sekunden, ska iväg till Åland imorgon. Åker hemifrån på morgonkvisten, glömde min mobil hos min vän som jag var hemma hos idag... Saknar den... Men vi återser varandra imorgon bitti, ska svänga förbi där innan vi åker iväg. Det är bara jag och sonen som åker, sambon stannar hemma. Hans första natt utan oss... Kanske skönt :) vad vet jag!

Nu sitter vi framför tvn och tittar på Det Okända, och smaskar på vattenmelon.

Återkommer efter Ålandsresan kommer hem på tisdag runt 21.30.

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0