Dyrt

tittade på ny dammsugare på MediaMarkt, dryga tusenlappen... Skjut mig långsamt.  Nääh, vi får stå ut med att dammsugaren krånglar, att röret inte sitter fast helt, att sugkraften (inte min..) inte är som den brukar....

Köper inget nytt nu. Får vänta efter semestern...

Sonen råkade försäga sig imorse, diskuterade sambons namn, som flertal svenskar i vår närhet har svårt att uttala korrekt. Det blir gärna svenskt uttal, men det går fintfint ändå! Sonen sa, att han kompis hade frågat vad hans pappa hette sa han A****. Kompisen sa då en märklig version på det. Så där fick vi han, han har accepterat sambon som en del av hans liv... Vad kan bli bättre än en pappa? Jo, TVÅ!

Ska få sonen att sova, så jag kan fortsätta titta på I am Legend. Vi började titta på den, men den var ju lite läskig, så jag stängde av den (vill inte ha en unge brevid mig inatt)  Tycker faktiskt sonen är gansk lik honom, ja ja han är yngre och ljusare. Min son kommer bli en pudding när han blir stor..

Sambon är ute och slirar med sin bästis... Kanske man har tur att bli mysigt väckt i natt.... (oops did i say that)

Sug och svälj, trevlig helg!

*nattinatti*


((blir en tur till Farsta C imorgon, sonen vill lämna tillbaka sitt PS2 spel som han köpte förra veckan. Om ni minns, letade vi efter spelet med ljus och lyckta, men nu duger det inte längre *suck å stön*)


oj, någon ligger och snarkar på soffan, har sonen redan somnat? Ibland är någon där uppe med mig... Tack vem du nu är! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0