.................................

Bokat två körlektioner för nästa vecka samt hämtat böckerna för teorin.

Sonen och jag gick på bio, såg Arn - sista .... (någonting)
Jättebra! Kärlek... Hur kan två människor älska varandra så mycket? Arn och Cecilia ... Vilket par!!  Fällde någon tår under filmens gång. Kunde inte låta bli. Jag blir helt till mig när det är kärlek.
Har ni inte sett filmen gör det, perfekt "par-film", kärlek och spänning.

När vi skulle åka hem, från Heron City, fick vi vänta en timme på bussen, bussen som skulle ha kommit 21.23 dök aldrig upp. Bussen som skulle gå 21.53 var ca 10 min försenad. Tror ni att oturen slutade där? Nej, busschauffören körde fel, han kom ut på motorvägen. För oss blev detta inget negativt, det gick fortare. Men stackars de som väntade på bussen, han missade ca 4 hållplatser under sitt lilla äventyr.
Vi hann med vår andra buss, men självklart var det ett pucko på bussen. Som tjafsade med chauffören, om varför han hade tagit sin 10 min rast, för han kunde faktiskt ha tagit den med passagerarna i bussen. Vi skulle inte störa honom. Sedan började puckot tjafsa med en kvinnlig passagerare, för han var minsann inte dum, han har varit i Sverige sedan 19 års ålder (han kanske var i 40års åldern), kom från Iran. Bla Bla Bla. Kvinnan han tjafsade med satt sig bakom oss, puckot efter. Såg på sonen att han tyckte det var obehagligt, för gubbfan förde inte sitt samtal tyst.. Precis då jag hade bestämt mig för att säga till gubben, så började han konstigt nog prata tystare.
Blir trött på folk som använder sitt förflutna för att få fördelar i nuet.
Usch blir trött på folk som han...

Nu ska arga jag gå och lägga mig.

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0