Farsta C

Sambon kom hem runt 4 snåret, han var kall som attan. Vände mig snabbt i sängen, rullade in mig i täcket och sov vidare. Hade hoppas på att han hade tagit en snabb dusch, då hade vi kunnat gosa en stund. Vilka problem det var med sonen igår, han kom in till sovrummet ca 4 gånger, "får jag sova hos dig mamma",  " Jag har drömt en mardröm", "Mamma jag är mörkrädd".. Urk, men han somnade till slut, sista gången jag kollade på klockan var runt 02.20.
Runt 8.30 ringer jobbet, hoppas jag inte störde dig. Nej varför skulle du det, låg bara och sov, drömde en härlig dröm.. Ring på du!! Usch... Inget jag kunde göra åt saken, jag hade glömt bort en sak i fredags. Men hade det funnits någon på jobbet som jag litade på till 110% kunde jag ha hjälpt dem, men min nyckelkod vill jag inte ge bort till sommarvikarer. Hade någon annan kollega varit där, som tex K, G eller T hade det varit en annan femma.
Jaja, problemet får M ta hand om imorgon. Jag har semester, helt bortkopplad på jobbet from midnatt inatt... Inga mer samtal..

Vi åkte till Farsta Centrum idag, sonen bytte sitt spel mot ett spel han hade letat efter jätte jätte jätte länge  (bullshit....skitunge..)

Passade på att shoppa loss på Ur&Penn, deras sista reaspurt. Halsband för 25 kr, örhängen för 15 kr. Sambon köpte en ny klocka, denna gång med försäkring. OM ni någon gång köper en klocka på Ur&Penn ta försäkringen, annars är de ovilliga att hjälpa till, även om  man ska kunna reklamera en trasig vara utan problem! Sambon har lämnat in sin trasiga klocka 2 gånger, inatt gick den sönder igen!! Ringen runt urtavlan bara lossnar, detta är andra gången. Sista gången vi lämnade in den till Ur&Penn fick vi betala 200 kr, fick då nytt glas. Men den höll, 2 månader max!! Ska in med den imorgon. Nu får de reklamera den helt... Betalade 995 kr för den, sambon fick den i julklapp av mig.

Mötte syrran i Farsta Centrum, hon shoppade loss med Kristina.

 Nu hemma, ska börja göra middagen. Tunnbrödrsrulle med räksallad.. Mumsfilibaba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0