Kom igen

Ärligt? Vakna runt 10 snåret?? Hallå halva dagen har ju då passerat!! Nu sitter jag framför datorn, måste få upp mitt feta arsle från soffan. Vi ska ju åka in till stan... Jag har kollat runt lit på nätet. Gick på på  OGIS (The Organization Of  Gambians in Stockholm) för att se bilderna från året Gambia Vecka.

Synd att sambon inte går på sånt, verkar vara roligt, inte minst för barnen. Inte för sonen har gambiansk ursprung. Men han kan bli lätt tagen för en, om man nu vill luras :)

Men jag skulle aldrig våga gå på en sådan tillställning, lilla jag? Nej nej, not my cup of tea. Vet inte varför men, jag skulle skita på mig. Så läskigt.... Men å andra sidan vill jag verkligen markera att sambon är upptagen, han har inte bara en ring på fingret, utan vi är ( för det mesta) lyckliga. Tror min "rädsla" för det okända bli bättre efter vi har åkt ner till Gambia. Jag har ju ingen aning om deras kultur. Har smakat maten, thats it!

Vilket väder, regn och blåst!

På dagens inköpslista står bara en sak, badtrosa, svart sådan, och ju mer skin den döljer desto bättre. Funderade på om man inte kunde köpa badshorts, som killarna har. Har köpte en tanktini, för att dölja min feta fula mage.

Ibland önskar jag att någon bara kan röra vid mig, och pussa mig över hela kroppen och säga du är perfekt för mig. Egentligen är det väl jag som ska stärka min självkänsla, men är såå rädd att jag inte duger för sambon. Funderar fortfarande var han var igår efter jobbet. . . .


Ska försöka bända arslet i från soffan nu, ska bara be sonen hämta kofoten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0