levande

Nu är jag uppe, sov för länge. Minns att sambon var hemma mellan jobbet och skolan. Trodde han skulle krypa ner under täcket med mig, men icke sa nicke. Hörde han satt och pratade i telefonen för att höra hur det har gått med hans jobbansökan. Blir orolig för hans hälsa. Han söker jobb efter jobb, stressen över att inte dra in pengar kommer mer och mer. Han jobbar nu från kl 06-10, sedan skola 13-16.45. Däremellan söker han jobb, antingen hemifrån, arbetsförmedlingen eller ett annat jobbcentrum.
Nu kanske han blir sur för att jag skriver denna information på bloggen. Men det är vår verklighet, anledningen till att han blir arbetslös är neddragningar på hans nuvarnade jobb, så han har inte gjort något fel.
Han kommer få ett jobb, utan tvekan, men frågan är bara när. Vi är en familj, så vi ställer upp för varandra.

Thats love!!

Jag har vaknat till liv tillfäckligt för att äta lunch, ska strax ringa hem sonen från fritids. Han var nog först på plats imorse, så han behöver komma hem. Och sen saknar jag honom... Min stora kille...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0