nu gäller det

Från att gått och dragit fötterna hela morgon. Mår lite dåligt, halsen kliar, näsan rinner. Känner mig helt död. Är inte glad heller, har gått och tänkt på lite grejer hela morgon. Är lite rädd. Känner mig elak. Känner mig ensam. Känner mig död.

Men lik förbannat måste göra mina förpliktelser, skolan väntar kl 13.00. Hade tänkt åka in till stan, behöver ett par nya byxor, en höst jacka och ett par skor. Måste bara!! Inga byxor passar, för jag är en fet padda. Skorna har gått sönder, det är mina arbetsskor. Jacka vill jag bara ha en ny, sambon fick en förra månaden, så nu är det min tur. Rättvist ska det vara.

Farfar ringde igår och berättade att pengarna har skickats. Ringde dem nyss, ca 10 minuter sedan. De har inte fått pengarna, men de vet att de är på väg. Banken hade ringt dem igår, någon miss med någon siffra eller nåt. Så receptionisten sa att jag kan hämta mitt bokpaket samt boka lektioner nu. Shit va nervöst... Men ska nog bara hämta böckerna nu, har inte tid att göra mer. Får åka förbi där igen på måndag, har bara halvdag i skolan.

Nu ska jag fixa iordning mig, skolan väntar!!

Sonen o jag ska gå på bio ikväll, Arn... Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0