ok nu vet jag svaret

på varför jag nyste som en djävul igår. Jag har blivit sjuk... Dagen innan högskolan. Vilken tajming. Har nyss avslutat skriva på min första uppgift, svårare än vad jag trodde. Och det som var svårt var att hålla sig till 3 A4 sidor. Fick skriva om lite och ta bort lite. Nu är det på 3 1/4 A4 sidor. Känns inte som jag har svarat på alla frågor. Varför det blev så många sidor var att jag skriv med typstorlek 10 istället för 12... Idiot..... Jaja, så är det om datan inte har Word. Använder mig av WordPad, hur nördigt är det..?!! Skäms som fan. En ny dator måste vi inskaffa.

Måste bara berätta om igår. Sambon åkte hem till en vän för att hämta god stark gambiansk mat, som förövrigt ska intas ikväll. Men jag åt lite lite ris (typ en matsked), så jävla gott!! Och starkt, vilket gör susen för min förkylning. Har dragit in  mig 3 berocca brustabletter sedan igår, får inte bli sjuk, kan inte bli sjuk. Ska vila idag ...

När vi gick och la oss igår, hände något helt  underbart! Fick en så underbar blick från sambon, kände verkligen kärlek. Hade jag stått upp hade jag fallit pladaskt på golvet...

Puss på dig min pussgurka!!


Nu ska jag vila lite
Återkommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0