ont i skallen

Idag hälsade jag på min mormor, hon var pigg. Satt och virkade när jag kom. En av personalen fick henne att gå ut balkongen. Dock lite motvilligt, men frisk luft gör bara susen... Både för kropp o själ. Saknar mormor, saknar alla roliga tider vi har haft, var ju ganska mycket hos henne under sommaren. Saknar ...

Vid middagstid åkte jag, sambon och sonen till Herrängens Gård, för se om vi tyckte om gården samt om den passade för vårt bröllop. Jag blev inte imponerad. De hade även höjt avgiften till 8.000 kr/dag för att hyra huvudbyggnaden.
Vi ska titta vidare. Se vad man kan hitta.

Nu kom sambon just innanför dörren, han har haft en lång dag, först jobb sedan skolan. Och jag drog med honom till Herrängen och sedan åkte han frivilligt till Willys för att handla Buffalo wings "barbecue-smak". Vi älskar dem. Från Guldfågel

Buffalo WingsBuffalo Wings


Vi gillar kycklingen så mycket att vi köper storpack!

 .


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0