OS vs UFC

Jag har tittat lite på OS.

Brottning -Ara Abrahamina
Ärligt? Vad är mannens problem, förstår att det inte har gått korrekt till, att han skulle ha brottats i finalen.. Men nu vann han bromset.

Men då finns det två val.
1. Man dyker inte upp till medaljceremonin
2. Man håller huvudet högt, och tar emot medaljen!




Simning 100 meter fjäril - Jason Dunford

En kenyansk simmare??
Ibland blir man förvånad.






Jag har dock hittat min nya favvo sport, UFC, Ultimate Fighting Championship. Visas på TV4Sport varje kväll...
Liddel ska försvara sin mästartitel på söndag, utmanar honom gör Liddel. Det måste jag bara se....

Min favorit är dock Georges St-Pierre


Han är ju inte ful att titta på :)

Det finns en fighter som är lik  Justin Timberland i nya filmen, Love Guru. Bara för det kommer jag inte ihåg hans namn. Va irriterande... urkk...
Är ni nyfikna på sporten, gå in på denna sida

*nattinatti*

((nu ska jag nattäta lite rabarberpaj med glass och avnjuta den framför tv, det är fighting.. :)  ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0