Stopp

Hittade sonen framför datorn och glodde på Youtube, vilket som är ganska vanligt. Han brukar titta på olika moment i vissa PS2 spel eller Nintendo ds. Det är ok, men idag tyckte jag ha lät för mycket, sonen garvade och gjorde konstiga läten. Han satt och tittade på The Sims 2, någon som hade gjort så att två tjejer låg o höll på i sängen. I enbart bh och string. De lekte lite med varandra.
Han skrek ut, mamma de knullar!! Urk. Svarade genast tillbaka (utan att tänka mig för) Hur fan tror du att du blev till?  Inte det mest pedagogiska svaret man kunde ge, men det bara slant ut. Han förstår. Han vill att jag och sambon ska sexa så han kan få en syster eller bror. Nu är ju saken att vi har ju redan sexat ett par hundra gånger, med skydd av p-piller. Så mycket info kan han inte ta in, så låt det bli vår hemlis. Jag och sambon har sex...

Nu måste jag börja iaktta herren nogrannare om han är ute och sufar på nätet...


Nu till något helt annat,  maten är klar! Kbycklingwok med nudlar. En av sambons favoriter.. Vad gör man inte för sin älskade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0