Stress för ingenting.

Natten gick bra, hade vilande :)
Men i natt är det vakande som gäller, inte lika roligt. Känner inte igen alla....

Uppdatering
Vi hade inbrott i källarförrådet, gick ner dit imorse. Bara en sak har de tagit, av vad jag vet. Så många skit grejer i förrådet, man har inte koll på vad man har o inte har. Men vår gamla gamla gamla dator har de tagit, de var så generösa så de lämnade kvar stora klum skärmen. Den var tydligen inte populär. Men va fan ska de med den gamla datorn att göra?
Själv är jag lite nervös över vad som finns i den, inga porrbilder så mycket vet jag. Nu blev ni chockade eller hur? Jag= inga nakenbilder... HIHI...
Men det finns nog några uppgifter från folkhögskolan som jag gick på för något år sedan. Otäckt bara med tanken om att mitt namn kan finnas på någon annans skärm...
Fy skäms på dig/er... Att ta mina saker. Ganska komiskt. Hoppas det inte e någon som har stött på genom jobbet. You never know.

Brukar inte inbrottstjuvar slå till under semestertiderna? Var de inte lite sent ut? Kanske de har haft semester också.


Fick ett samtal från sambon imorse.
Katten spyr blod, mycket blod. I hallen och vardagsrummet.
Mitt hjärta började slå fortare och fortare. Pengar.... Nu får vi ställa in bröllopet, så tusenlappar flyga förbi.. Shit.. Nästa tanke, hur ska jag komma till djursjukhuset? Har inte ens en transportbur. Kanske man kan ringa fd chefen/vännen min. Vilka tankar... Hela vägen hem..
Kommer hem... Åhh va spya! Noooott
I hallen var det lite bajs med blod i. ca 5kr storlek, Okej inte bra!
I vardagrummet, en liten liten spy, typ 50 örings storlek.
Ropade på katten, hon kom inte. Klättrade upp i sonens rum, där låg hon och sov.
Hon hoppade ner, pratade så glatt så.
Att ha avföring med blod i är inte bra, men går efter hennes allmänna tillstånd, vilket är som vanligt. Pratglad och söker kontakt.

Nu hoppas jag verkligen att hon inte skiter ut mer blod, då får man ta henne till djursjukhuset för att undersöka henne. Men just nu, så mår hon prima...
Men jublar inte ännu. Man vet aldrig.
Min lilla katt...

Nääh, nu måste jag sova lite. Sambon kommer hem runt 10 då lär han  väcka mig, men måste få några timmars sömn. Ska vara uppe hela natten...

*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0