tjäna pengar?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Så här ligger landet till, när jag blir sjuk, börjar med att rapa lite hur som helt, tomma rapar...  Det är ett  ecken på nu är det något ajabaja som försöker tränga sig in i min kropp. Och sedan pruttar jag, och det är inte vilka pruttar som helt, det är pruttar på världsmästare klass på! No kidding!! Sambon trodde han skulle kola när han kom in i sovrummet igår, och han trodde han skulle få en god natts sömn. Jaja... Är det bara jag som  får kajko mage vid förkylning/sjukdom? Hoppas det blir bättre efter dagens kryddstarka mat!!

Undrar om man kan tjäna pengar på att sälja snor på burk. Nu är det inte vilket snor som helt, utan kletigt gult. Tänk rysk rom i nivå...
Pruttar i burk, borde gå. Undra om Buttricks är intresserade...

Kanske kan bli rik på kuppen.  Va tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0