Vilken dag!

Idag har jag lekt hemmafru. Lagat god mat och med god mat tillkommer även smarrig efterrätt!
Vad tycks?

 
Hann inte ta en bild innan gamarna kände lukten!


 
Rabarberpaj med marängtäcke  <3



Fick rabarber av farfar, har sedan många år tillbaka velat baka denna smarriga paj. Och äntligen gjorde jag det! Enkelt!!
Åt rabarberpaj med marängtäcke hos min moster i Blekinge när sonen var super duper liten...
Me love!!

Lasagne var dock vinnaren, sonen och sambon vräkte sig i maten... Nu ska jag frysa in resten, ska dock spara till lunchen imorgon.
Ett lite dilemma, vi har ingen plats i frysen, storhandlade igår... Opps...

Kommentarer
Postat av: Vanessa

pajen såg otroligt smarrig ut :) baka måste ligga i släkten <3

2008-08-13 @ 20:53:32
Postat av: fru familjeklöver

Det ligger i släkten... <3

2008-08-13 @ 21:16:53
URL: http://familjenfyrklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0