2 timmar kvar

sen är det officellt Julafton!!

Men inte jag infinnit mig i en julstämningshumör!
Var är snön?

Vi knattade runt i stan i nästan tre timmar för att vänta till affären där vi skulle handla mamma o pappas julklapp skulle öppna. Och när jag kom dit, så sålde de inte det vi ville ha längre :(

Men det ordnades, tack var INTERNET!!

Nu är allt komplett, tvyärr höll jag inte mitt löfte om att inte köpa julklappar till sambon (eftersom vi ska köpa en dator som julklapp.. tåkigt men vettigt). Hur som helst, köpte något litet, jag har sagt till sonen att han får ge julklappen till honom imorgon. Då har ju jag på ett sätt inte brytit mitt löfte... haha... Innerst inne hoppas jag att sambon även han har brytit sitt löfte till mig, kanske köpt något litet... Precis som jag till han...

Sonen sover nu hoppas jag. Sambon sover definitivt! Han ligger i sängen med tvn på, men han SOVER!
Jag som hade köpt något something something för ikväll, men det får väl vänta med tills imorgon kväll... Får den julmamma komma på besök, som säker behöver en varmande hand eller två... hihihi

Det är skönt att sambon tycker att julen är viktig, även om han inte firar. Men han köper julklappar, äter julmaten (allt utom fläsket..), älskar att trycka i sig julgodiset som står på bordet :)

Det är det jag gillar bäst, att båda kan adapt to eachothers!

Nu ska vi bara njuta av julen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0