avrapportering helgen

Vilken helg!!

Är helt j*vla slut!
Känns som en lastbil har kört över mig inte bara en eller två gånger, utan ett tiotal!
Önskar att jag bara kunde ha satt mig ner och låtit tårarna falla. Men det gick inte.
Igår, söndags, kom jag hem, åt mat, la sonen isängs. Började titta på Hells Kitchen, somnade.... Klockan var inte ens 21! Vaknade till, tittade någon sekund på programmet efter, det med lögntetektorn (kanal5). Somnade... Jag orkade inte. Såå trött....

Jag beundrar min sambo, för att ta hand om min son. Följa med honom till hans dans, ta ansvar. Jag hade inte tyckt det vara roligt att ta hand om en unge som inte var min, om nu sambon hade haft ett barn in till detta förhållande. Känns som jag lägger lite mycket ansvar på honom. Men samtidigt lever vi som EN familj, men det är inte HANS barn. Men ändå.. Är kluven. Super dupe kluven, sambon säger inget heller, han bara gör som han anser ska göra. Han bara "följer med", kan inte förklara det på något annat sätt.
Blir arg på mig själv som låter han ta hand om MIN son. Men ändå inte... Super dupe kluven IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0