en tråkig dag med lite olika inslag

Har ont i magen, tror att tant röd är på ingång. . .  Kan den inte bara sätta igång...

Varit hemma med sonen idag igen, imorgon likaså.
Tog en runda ner till NORDEA för att fylla i en blankett igen, för att sambon ska kunna få ett extra kort till vårt matkonto.

Vi har tittat på KungFu Pandan, helt ok film, men inte var det en höjdare!!

Ringt Mia som har hand om vår loge som vi planerar att hyra till någongång under sommaren. Jag, sambon och mina föräldrar ska åka dit nästkommande helg för att kika på logen samt utemiljön.
Spännande!!!

Sen har Västbergapolisen ringt, de håller på att utreda anmälan som sonens kompis gjorde, där min son också ska klassas som brottsoffer. Men enligt kvinnan som ringde är han vittne, men det bad jag dem att justera. Hon skulle återkomma. Men detta hände i somras, ibland tar det tid! Bara vänta och se vad som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0