ett par dagar senare...

usch va dålig jag har blivit dålig på att blogga... sorry.....

Jobbar denna helg, 11 timmars pass. Det tar på kropp o psyke...
Men jag är ledig mån+tis, sen går jag bara på dagschemat vecka ut (dvs totalt 3 dagar)
Sen kommer jag köra på natt ett tag framöver, allafall januari ut, men troligtvis längre. Självklart kommer jag få jobba nyårafton och nyårsdagen... Men det ger bra ob.

Mina ögon går i kors nu, ska sussa.
Kan bara tillägga att sonens kalas som var igår (fre) gick toppen. Alla utan en kom, det var fullrulle. Tänkte hitta på lite lekar, men det ratades. Det var KungFu Panda och Ps2 som gällde. Gamla morsan kunde slänga sig i väggen. Och till nästa kalas behöver jag bara handla in hälften av allt. Trodde garanterat att barnen skulle trycka i sig två varmkorvar, men bara en slank ner :(
Nu har vi varmkorvar så det räcker året ut...
Godiset som blev kvar har sonen jobbat hårt under dagen att minska mängden.
Han störtade ner i sängs igår, likadant idag... Himmel pannkaka va han börjar bli stor..
Nu ser jag dubbelt, tröttheten tar över, texten blir helt plötsligt suddig. Varningstecken, så nu drar jag mig till sängs och ska sussa heela natten låång....


*nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0