julklappar 2008

Sonen fick detta:

SF biobiljetter
Hur man ritar Magna bok+pennor+ritblock
Kalsonger i olika varianter
Simpsonpyjamas
Julgodis av tomten
Simskola, 1 termin
Wii Spel De Blob
Mobiltelefon
Samtliga julklappar är inte bara från mig å sambon, bara de två sistnämnda. De övriga var från hans mostrar, mormor å morfar och inte sist men minst från tomten han själv :)

Jag å sambon fick biobiljetter samt ett barnvaktstillfälle, lergryta.
Får icke glömma de två vackra tomtarna på pinn.
Jag fick även div Aloe Vera produkter, halsband, blockljus, smyckesbox.
Sambon fick 500 kr på DressMan

Nu har jag säker glömt bort en eller flera julklappar. .. .....

Summan av kardemumma, JULEN VAR LYCKAD I ÅR.

Tycker nästa år att vi skippar julklappar för alla under 18 år!!
Men tror inte jag får igenom mitt förslag!!


Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

Hans presentkort på Game då??

2008-12-28 @ 12:51:43
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0