kort inlägg

I kväll blir det ett super-yper kort inlägg. Måste bara lägga mig i sängen och titta på Grey`s o Co.

Är lite fundersam, sonens pappa har hört av sig igen, via brev. Anar ugglor i mossen... Det är bara att vänta och se... har mina aningar om varför han bryr sig nu...

magen är fortfarande lite uppsvullen, men det gör inte ont längre. Knölen på handleden värker igen, måste kolla upp den...

Imorgon är det Lucia firande på sonens skola, vill inte gå... vill inte.. Det är högstadiet som ska lussa. Ska även göra en datortomografi på njuren, se om de hittar njursten eller inte... Fasar för kontrasten, vill inte att de ska sticka mig. Angående sticka jag och K borde ha tagit vår tredje och sista Hepatitvaccin (Twinrix), vill ha skydd... Får boka, kanske har de tid innan jul.

Nu lämnar jag er...

*nattinatti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0