orolig

Jag har spenderat större av dagen i sängen. Sovande...
Sonen har fortfarande varit hemma och sjuk. förhoppningsvis går han till skolan imorgon, är nog för hans bästa. Om han inte vill följa med mig till stan då jag ska klippa mig samt köpa hårfärg. Och ett par byxor.
Egentligen har jag/vi inte råd med något av dessa saker men vill.. Klippa mig innan jul, färga håret är då ett "måste".
Byxor MÅSTE jag köpa, har inga svarta byxor eller mörka inför mormors begravning.
Går in på KappAhl se om man hittar något som passar. Fasar inför mormors begravning.
Vill inte, vill inte säga hej då till henne. Vill inte. Orkar inte...

Det är lite därför jag vill spendera lite tid o pengar på mig, att jag ska må bättre, även för en kortare tid...
Gömma mig. Att vara jag...

Är på jobbet , går av passet imorgon bitti kl 07.00. Är sedan ledig tom fredag kl 18.00.
Ska vara härligt att sova i mitt egna hem, i min säng med min sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0