Salig blandning på veckan första dag.

Idag, måndag, följde jag med sonen till skolan, för att lämna Försäkringskassans intyg som läraren ska fylla i (vill ha mina tillf fp-dagar)
Sen kom jag hem, jätteseg och slut psykiskt och fysiskt (helgen jobbig...
Åkte till bilskolan, för att boka lite mer körlektioner.. De sa om jag vill avsluta min lektion tex vid mitt jobb går det bra, de kommer dra av MAX 15 min. Det är det VÄRT!!! Synd att jag inte visste detta tidigare. Går att börja lektionen vid jobbet med...

Efter bilskolan åkte jag hem, sonen slutade tidigare från skolan pga genrep för kommande modevisningen.
Han dök upp och vi åkte till Factory Nacka. Han ska gå modevisning för GANT. Vilka kläder han fick ha, super snyggt. Det är lysande grönt som gäller nästa höst/vinter, alla starka färger som rosa/blått mm. Även skotska rutor...
Vi kom dit runt 14.30 och kom därifrån 19.00, då hade de haft 3 genrep.
Sonen sa så fort vi gick därifrån att det var roligt, speciellt när de bytte om... För de stod i en stor lokal, barn med vuxna. Killar och tjejer... Så de yngre barnen hade spanat in de äldre tjejerna... hahaha... De fick se rumpor och tuttar (med bh hoppas jag...)

Sambon är hos en vän och firar Tobaski (muslimska julen) Han kommer när han kommer....

Imorgon ska de gå på catwalken for real! Klockan 07.30 ska vi var där. Visningen ska enligt schemat börja kl 09.00. Har tagit bilder på sonen.. supersnyggt! Får se om de finns i butiken höst/vinter  `09.

Nu är vi hemma och sonen ska hoppa i kojs, tidig dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0